Producenci

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Cenniki do pobrania

Regulamin zakupów

Regulamin sklepu

1. Informacje ogólne.

1.1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod domeną www.vikar.pl zwanym dalej Sklepem jest VIKAR z siedzibą w Cisia Wola 61, zwanym dalej Dostawcą. 1.2. Oferta sklepu skierowana jest do pełnoletnich osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych, zwanych dalej Klientem. 1.3. Poprzez rejestrację Klient wyraża zgodę na wykorzystanie przez Dostawcę swoich danych w celach niezbędnych do przeprowadzenia transakcji kupna-sprzedaży. Wykorzystywanie danych osobowych klienta w celach marketingowych jest możliwe tylko wtedy jeżeli klient wyrazi na to zgodę w formularzu rejestracyjnym. 1.4. Sklep oferuje produkty nowe, w pełni sprawne, objęte gwarancją producenta. 1.5. Prezentowane w Sklepie zdjęcia towarów mogą nieznacznie odbiegać wyglądem od oryginałów. 1.6. Rejestrowane wejście do sklepu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Sklepu.

2. Zamówienia.

2.1. Aby dokonać zakupów w Sklepie należy w pierwszej kolejności zarejestrować się. 2.2. W formularzu rejestracji Klient zobowiązuje się do podania danych zgodnych z rzeczywistością. Dane te zostaną wykorzystane do wystawienia faktury. 2.3. W przypadku gdy klientem jest płatnik podatku VAT (np. podmiot gospodarczy) złożenie zamówienia jest równoznaczne z upoważnieniem Dostawcy do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy. 2.4. Zamówienie uznaje się za wysłane po uprzednim jego uwierzytelnieniu. 2.5. Uwierzytelnienie zamówienia następuje poprzez automatycznie generowaną wiadomość elektroniczną wysyłaną pod adres e-mail zamawiającego podany w trakcie procesu rejestracji. Uwierzytelnienie zamówienia następuje po kliknięciu na znajdujący się w wiadomości link. System sprawdzi poprawność nr IP komputera zamawiającego oraz adres e-mail. 2.6. Zamówienie zostaje potwierdzone faksem, telefonicznie lub e-mailem w ciągu 24 godzin. 2.7. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia w ciągu 3 dni roboczych zostaje ono anulowane.

3. Polityka cenowa

3.1. Wszystkie ceny bazowe podane w serwisie są cenami cennikowymi producentów. W czasie trwania akcji promocyjnych ceny cennikowe pomniejszane są o rabat zgodny z warunkami promocji. Cena promocyjna jest zawsze wyraźnie oznaczona poprzez przekreślenie na czerwono ceny bazowej i wytłuszczenie ceny promocyjnej. W serwisie mogą pojawić się pomyłki. W takim przypadku Klient składający zamówienie na artykuł z błędnie wprowadzoną ceną zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistniałej pomyłce. 3.2. Ceny podane w serwisie są cenami jednostkowymi netto i brutto. Wytłuszczoną czarną czcionką podana jest cena netto. 3.3. Dostawca zastrzega sobie możliwość zmiany cen z przyczyn od siebie niezależnych np. zmiana ceny cennikowej dostawcy, wyraźna zmiana kursu walut itp. 3.4. Dostawca zobowiązuje się poinformować Klienta, który złożył zamówienie na dany towar o zmianie ceny tego towaru w przypadku gdy zmiana ta nie została jeszcze wprowadzona do systemu. W takiej sytuacji klient ma prawo do unieważnienia złożonego zamówienia. 3.5. Katalog produktów oraz ceny znajdujące się w Sklepie należy traktować jako informację cenową a nie ofertę cenową w rozumieniu KC.

4. Warunki płatności.

4.1. Płatności za zakupione towary można dokonać w następujące sposoby: a). Gotówka przy odbiorze towaru. b). Za pobraniem. Opłata pobierana jest przez kuriera dostarczającego towar. c). Przedpłata przelewem przed odbiorem na podstawie Faktury Pro-Forma. d). Przelew z opóźnioną formą płatności zgodnie z umową handlową. 4.2. W przypadku złożenia zamówienia na towary nietypowe importowane lub produkowane wyłącznie na zamówienie klienta, klient zobowiązany jest do wpłacenia zaliczki, której wysokość ustalana jest z Dostawcą indywidualnie dla każdego zamówienia. Datą uruchomienia zamówienia jest w tym przypadku data wpłynięcia zaliczki na konto Dostawcy. Termin realizacji zamówienia liczony jest począwszy od tej daty.

5. Dostawa.

5.1. Zamówione urządzenia dostarczane są do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. Klient może również samodzielnie odebrać zamówiony towar w siedzibie Dostawcy. 5.2. Koszty dostawy zamówień o wartości niższej niż 1000,00 pln netto ponosi Klient. 5.3. Zamówienia o wartości powyżej 1000,00 pln netto wysyłane są na koszt Dostawcy. 5.4. W przypadku wysyłki towaru "za pobraniem" Klient ponosi koszt usługi pobrania zgodnie z aktualnym cennikiem. 5.5. Termin realizacji zamówionych towarów określa wysłane do klienta potwierdzenie zamówienia. 5.6. Towar jest dostarczany pod wskazany na zamówieniu adres dostawy wraz z dokumentem WZ oraz Fakturą. 5.7. Wydanie towaru następuje po podpisaniu przez klienta listu przewozowego lub kopii faktury. Klient jest zobowiązany sprawdzić czy wszystkie zamawiane towary znajdują się w przesyłce. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących typów, ilości lub stanu dostarczonego towaru należy skontaktować się telefonicznie z osobą obsługującą Państwa zamówienie. 5.8. Opłata za dostawę pobierana jest przez kuriera przy odbiorze przesyłki. Na życzenie klienta koszty dostawy mogą być refakturowane. 5.9. W przypadku gdy klient osobiście odbiera towar nie ponosi żadnych kosztów dostawy.

6. Faktura zakupu.

6.1. Na zakupiony towar Sklep wystawia faktury VAT. 6.2. Dane Klienta podane w formularzu rejestracyjnym zostaną umieszczone na fakturze. W przypadku zmiany tych danych Klient zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia dostawcy. 6.3. W przypadku odbioru własnego klient odbiera towar razem z oryginałem faktury. 6.4. W przypadku wysyłki zamówienia firmą kurierską faktura zakupu oraz dokument WZ wysyłany jest razem z przesyłką. 6.5. Na życzenie klienta faktura może zostać wysłana pocztą na adres widniejący na fakturze, inny niż adres dostawy.

7. Reklamacje.

7.1. Wszystkie prezentowane w serwisie towary objęte są gwarancją producenta. 7.2. Podstawą do rozpatrzenia gwarancji jest karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu lub sam dowód zakupu w przypadku gdy produkt standardowo nie posiada karty gwarancyjnej producenta. 7.3. Na dostarczonej Państwu karcie gwarancyjnej znajduje się wykaz adresów autoryzowanych serwisów które przeprowadzają naprawy gwarancyjne. 7.4. Jeżeli karta gwarancyjna nie zawiera wykazu punktów gwarancyjnych, wadliwy towar należy odesłać do Dostawcy. Przed wysłaniem towaru należy telefonicznie ustalić z Dostawcą zasady i sposób wysłania przesyłki. 7.5. Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia nieuzgodnionej przesyłki.

8. Zwrot towaru.

8.1. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub gdy towar dostarczony Klientowi nie zgadza się z zamówieniem należy skontaktować się z Dostawcą w celu sprecyzowania warunków zwrotu towaru. 8.2. Klient ma prawo do zwrotu zamówionego towaru w terminie nie przekraczającym 10 dni od wydania towaru pod warunkiem że: a. Towar jest w stanie nienaruszonym. b. Zwracany jest w oryginalnym opakowaniu naruszonym jedynie w miejscach do tego przeznaczonych. c. Towar nie został wyprodukowany lub sprowadzony na specjalne życzenie klienta. 8.3. Koszty związane ze zwrotem zamówionego towaru ponosi Kupujący.

 

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

{nocache:219a9256d3fa74b8fd1fc8586b0e6557#0}
Click Shop | Hosting home.pl